četrtek, 27. april 2017

piknik kosilce v pekaču na pike

zunaj dežuje,
mi pa smo želeli en piknikec.
pa sem se spomnila na lonček na pike.
na tistega
na katerega malo potrkaš,
v katerem malo pomešaš 
in dobiš vse,
kar želiš.
hm.
kako pa je s pekačem na pike? 
kaj če čarovnija tudi tu deluje?


iz hladilnika sem vzela dve rdeči papriki.
dva stroka česna,
mlado čebulo,
češnjev paradižnik,
koruzo
in sir.
in že vnaprej pripravljena piščančja nabodala.
(o količinah ne pišem,
ker sem v resnici praznila hladnilnik.)

paprikine ladjice sem napolnila s koruzo, 
češnjevim paradižnikom, 
mlado čebulo, 
česnom 
in naribanim sirom.
piščančja nabodala sem na hitro popekla že v ponvi.

nato pa sem 15 minut na 180 sopinjah pekla vse skupaj v pečici.
malo sem potrkala in pomešala 
v našem novem @Coca-Cola pekaču na pike.

in smo dobili, 
kar smo želeli.
piknik kosilce.




dober tek.

Ni komentarjev:

Objavite komentar